čtvrtek 29. října 2015

Změna času... :)

Ahojteeeeee! :D
( Nope, nevím, proč tam píšu miliardu E. :D )

Jak asi víte, tak se zase posunul čas o hodinu zpátky. Už někdy před týdnem, ale v pohodě. :)
U mě je zvykem, že než si na tento ,,posun" času zvyknu, trvá to docela dlouho.
Vždy mám takový problém...
Buď na jaře nebo na podzim právě kvůli tomuto.
Na podzim se většinou probouzím strašně brzo,
i když třeba nemusím a jsem unavená už kolem šesté hodiny večer...
Jo, rodina si o mně myslí, že jsem blázen. :D
Na jaře to mám přesně naopak. Ve škole jsem mega unavená a nedokážu se na nic soustředit,
a když se po mě něco chce, než to udělám, tak to trvá celou věčnost.
( Nemyslete si nic erotického. :D ) Dokonce jsem se někde dočetla, že ,,posun" času škodí našemu zdraví a je nejspíše zbytečný. Docela dost lidí na to doplácí.
Dneska mám šílenou náladu a nejradši bych sem napsala trilion vysmátých smajlíků a všelijakých blbostí. :) Tak už radši nic psát nebudu nebo se to zvrtne a to nechcete. :D

Napište mi, jestli máte s tímto také problém, či se to nějak projevuje na vašem zdraví. :)
Mějte se krásně a ahoj!! :)))))

*Ive*

Žádné komentáře:

Okomentovat