čtvrtek 27. srpna 2015

Back To School Tag :)

Ahojte čtenáři,
Dnes mě zatagovala Termitka (http://u-termita.blog.cz/1508/back-to-school-tag)
do tohoto tagu... Tak jsem si řekla, prečo nie. :D

1. DO JAKÉ TŘÍDY PŮJDEŠ?
Do 9. třídy. :)

2. CO SI BEREŠ ZA OBLEČENÍ 1. DEN ŠKOLY?
Když bude ráno trochu zima, tak si vezmu mikinu. :)

3. NA CO SE NEJMÍŇ A NEJVÍC TĚŠÍŠ?
Nejvíc se těším na kámoše, až je zas uvidím a nejmíň na přijímačky,
protože nejsem ještě ani pořádně rozhodnutá... rozhodování mi vážně nejde. :/

4. TVOJE NEJOBLÍBENĚJŠÍ ČÁST U PŘIPRAVOVÁNÍ DO ŠKOLY?
Určitě nakupování školních věcí atd.. :)

5. V JAKÉ TŘÍDĚ JSI ZAČALA NOSIT MAKEUP?
Asi v 7. třídě jsem si občas dávala řasenku, když jsem měla náladu...
Do školy se vůbec nelíčím, přijde mi to zbytečné. :)

6. KDE BEREŠ INSPIRACI NA OBLEČENÍ DO ŠKOLY?
Z různých blogů a z youtube... ;)

7. JAKÉ  ŠKOLNÍ POMŮCKY NAKUPUJEŠ NEJRADŠI?
Diáře... :*
Na sto procent... :) Je jich hodně, takže mám na výběr...
A některé mají tak roztomilé vzory, že se nad nimi úplně rozplývám. :D

8. KDE NEJRADŠI NAKUPUJEŠ ŠKOLNÍ POMŮCKY?
Nemám žádný oblíbený obchod... nakupuji různě v papírnictvích. :)

9. BUDEŠ NOSIT BATOH NEBO KABELKU?
Určitě batoh... Kabelku bych mohla nosit také, ale představa,
že bych kvůli ní měla křivá záda, mi to nedovoluje. :

10. JAKÉ 3 VĚCI MUSÍŠ MÍT S SEBOU VŽDY VE ŠKOLE?
Určitě mobil, žvýkačky bz kterých nedám ani ránu a taky nějaké to učení. ;)

11. JAKÉ 3 KOSMETICKÉ VĚCI MUSÍŠ MÍT VE ŠKOLE?
Do školy žádnou kosmetiku nenosím, přijde mi to zbytečné.

12. JAKÝ JE TVŮJ RYCHLÝ ÚČES DO ŠKOLY?
Já nosím většinou rozpuštěné vlasy s patkou na stranu,
ale když mám fakt Bad hair day, tak si udělám culík.
Nic složitého... ;)

13. CO NEJČASTĚJI NOSÍŠ ZA OBLEČENÍ DO ŠKOLY
      A JAKÉ DOPLŇKY BUDEŠ LETOS NOSIT?
Oblečení střídám, takže nosím všechno stejně často.. :D
A doplňky? Možná tak zlatý řetízek na krk a nazdar. :)
Tohle moc neřeším.. ;)

14. JAK VYPADÁ TVŮJ BATOH?
Mám stejný batoh od šesté třídy... Je černý se žlutými vzory.

Doufám,
že se Vám tag v mém podání líbil.
Mějte se krásně :)
Vaše *Ive*:*

Žádné komentáře:

Okomentovat