středa 26. srpna 2015

Jak to vlastně začalo?

Nazdárek čtenáři,
chtěla jsem vydat článek až zítra, ale řekla jsem si, proč ho nevydat dneska...
Měla jsem sice v plánu něco jiného, ale tak co. :)
Svůj blog jsem začala 21. 8. 2015 a měla jsem k tomu docela dost důvodů...Už asi půl roku jsem sledovala blog KISSBOOK by Mia (hodím Vám sem odkaz na její blog). Dlouuuuho jsem si rozmýšlela, jestli to zkusím nebo ne... nakonec jsem si řekla, že tím nic nezkazím. :)
A poté mi jedna moje dobrá kamarádka řekla, že chce zase postovat do svého blogu pravidelně a být aktivní a dost mi pomohla v tom, jak se rozhodnout a obecně mi i dost pomohla...
konec konců LifeStyle blog,Art blog a Photo blog nemusí být tak špatné, ne?
Když jsem začala psát můj první článek, opravdu mě to začalo bavit a těmto dvěma holkám nebo dámám, jak chcete, jsem hrozně moc vděčná...
Děkuji Vám za motivaci a tady už budou ty odkazy, jak jsem slíbila:

Ještě jednou Vám patří obrovské díky, jestli si to aspoň jedna z Vás čte. ;)
Hezký den všem,
*Ive* :*

Žádné komentáře:

Okomentovat