sobota 29. srpna 2015

Jaký styl oblečení se mi líbí na podzim? :)

Ahojte milí čtenáři. :)
Pro dnešní článek jsem se rozhodla se s Vámi podělit o můj názor a styl oblečení.
Jelikož už se pomalu blíží podzim a podzimní barvy budou zas v kurzu, řekla jsem si,
(když včera nebyl žádný článek) že pro Vás napíšu zase nějaký delší příspěvek... :)
Našla jsem různé fotky podzimních kolekcí 2015,
které se mi líbily a alespoň mě třeba víc poznáte. :D
Tak pojďme na to... :)



Tahle fotka mě zaujala hlavně těmi barvami, ale také těmi  "tmavě" zlatými šortkami.. :*
Ta barva šortek je úplně úžasná a ty krajky jsou taky moc pěkné...
Dodává jim to elegantnější styl. :)
Prostě podzim na fotce... :D

H&M představilo klíčové kousky podzimní sezóny

Na té levé fotce mě zaujal bíločerný svetřík ála kardigan...
Stylisté to zkombinovali s černým obyčejným tričkem a černými džínami s vysokým pasem...
Tato kombinace vypadá vskutku dobře. :)
Na pravé fotce mi padla do oka ta rádoby tmavočervená košile...
Určitě by vypadala skvěle i s nějakými šortkami,
jelikož nemusí být na podzim až taková zima
(Na podzim nemusí být zima? Na téhle větě se ukazuje má inteligence. :D ) ....



Koženkové bundičky jsou pro podzim jako stvořené... Já je úplně miluji...
Dají se kombinovat skoro se vším. :) Jsou takové univerzální...

To by bylo vše. :) Napište mi do komentářů,
co rádi nosíte nebo co se Vám líbí za oblečení právě na podzim. ;)
Vaše *Ive* :)

2 komentáře: