neděle 13. září 2015

Blogger TAG

Ahojte všem,
po různých blogech koluje TAG - Blogger tag... Spolu s Termitkou jsme se dohodly, že ten TAG uděláme navzájem. To znamená, že ona napíše otázky mě a já pak na konci tohoto TAGU napíšu otázky jí. Tak se nezdržujme a pojďme na to. :)

Pravidla TAGU:
1. Pověz o sobě 10 věcí.
2. Odpověz na 10 otázek blogera, který tě nominoval.
3. Nominuj x blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
4. Vymysli 10 otázek pro ty, které nominuješ.
5. Informuj blogery, že jsi je nominoval(a).

1)
Jmenuji se Iva a jsem deváťákem. Obecně mám ráda zvířata a na tom se potvrzuje i fakt, že máme doma kočku, dva psy a pět morčat. :) Bojím se tmy a nemám ráda velké pavouky, ti malí jsou ještě okey, ale když vidím velkého, tak začnu okamžitě ječet jak malé dítě. Miluju hudbu... Bez ní si nedokážu život ani představit. Hraji na příčnou flétnu a na klavír, který mě absolutně nebaví, ale jsem v posledním ročníku prvního stupně, tak to snad už nějak doklepu. Mám hnědé oči i vlasy. A už mně nic nenapadá, ale myslím, že už to deset faktů bylo. :)
 2)
Podle čeho soudíš namyšleného člověka?
Snažím se lidi neposuzovat podle vzhledu, když je absolutně neznám. Přijde mi to nehezké a vůči těm lidem nefér... Jinak namyšlený člověk je u mě ten, který se naprosto povyšuje nad ostatními, úplně na ně kašle a myslí si o sobě, jaký je king... Tyhle lidi nemám ráda a kdo by taky měl...
Je podle tebe na světě rovnováha?
Tak to opravdu nevím. :/
Souhlasíš s potravním řetězcem?
Tak sestrojila to "matka příroda", ale někdy mi to nepřijde správné... Když například liška uloví nějakého zajíce, tak je mi ho líto, ale liška také potřebuje něco jíst, aby neumřela hladem. Podle mě je to tak správné. :)
Je podle tebe důležitější povaha či vzhled?
Určitě povaha. Když si vezmete, že byste měli kamarádku a pak byste se s ní přestali bavit kvůli vzhledu. A začali byste se bavit s nějakou "nánou", která vypadá dobře, ale je falešná, jak já nevím co, tak to mi přijde úplně postavené na hlavu. Pokud je tato otázka myšlena i na kluky, tak to je napůl... Musel by mít dobrou povahu, ale aby zas nebyl úplně ošklivý. :)
Jaké si myslíš, že je neumět vyjadřovat své emoce?
Musí to být pro toho člověka hrozné... Už jen proto, že ho ti ostatní v jeho věkové kategorii asi nikdy nepochopí. Nechtěla bych být tím jedincem.
Jsi spokojená s rokem, kdy jsi se narodila? Jestli-že ne, kdy by jsi se chtěla narodit?
Já jsem naprosto spokojená a navíc to má i jednu výhodu. Když například ztratím paměť nebo jednoduše zapomenu. kolik mi je let, najdu si rok, kdy jsem se narodila a rok, který je právě teď a vím kolik mi je let. :)
Souhlasíš s povinnou školní docházkou?
Ano... kdyby nebyla, tak jsme úplně na nic. :)
Česká koruna nebo Euro?
Nevím... Sice se Eurem platí asi ve většině zemí, ale Česká koruna má svou historii.
Jaká je tvá oblíbená osobnost?
Možná jsem divná, ale žádnou oblíbenou osobnost nemám. :/
Jaký je tvůj názor televizní noviny?
Pokud se myslí ty na televizi Nova, tak se na ně nedívám. Přijde mi, že tam dávají plno blbostí, když to tak řeknu, aby naplnili hodinu, kdy televizní noviny běží...

Otázky pro Termitku:
1) Jaký je tvůj názor na uprchlíky z Afriky?
2) Jaká je teď tvá oblíbená kniha?
3) Tvůj oblíbený zpěvák / zpěvačka?
4) Tvůj názor na lidi, kteří tě neustále přesvědčují, že mají pravdu a přitom nemají?
5) Jakého blogera bys chtěla potkat?
6) Tvá oblíbená hláška nebo citát?
7) Kdo je tvým vzorem a proč?
8) Co si myslíš o dnešní generaci puberťáků?
9) Chtěla bys někdy nějaké tetování?
10) Vlastnosti, které by měl mít tvůj vysněný přítel?

Doufám, že se Vám TAG líbil...
Mějte se krásně!
*Ive*

Žádné komentáře:

Okomentovat