neděle 6. září 2015

Just do it!!!

Ahojte milí čtenáři! :)
Včera jsem se rozhodla, že začnu cvičit...
Ale potřebovala bych nějakou motivaci...
Obrázky nepomáhají a já už nevím,
co by mě mohlo motivovat... :/
Pořád do kolečka jsem to odkládala
a za nějakou dobu jsem se koukla do zrcadla a řekla jsem si:
"A dost! Už musíš začít! Nemůžeš to neustále odkládat!
Za chvíli z tebe bude koule, tak sakra začni něco dělat!"
A to mě vážně nakoplo. :)
Nejhorší pocit je ten,
když se neustále koukáte do zrcadla a sledujete,
jak kynete víc a víc a jste tak líní, že to necháte být a kynete dál...
Prostě jsem si řekla, že to tak dál nejde
a našla jsem si na internetu různá účinná cvičení na hýždě, nohy i břicho. :)
Jestli o tom uvažujete, tak začněte hned, protože není čas ztrácet čas. :)
Just do it!!!

Doufám, že se Vám tento článek líbil a napište mi do komentářů,
jestli jste na tom podobně jako já a nebo dokonce stejně.
Zatím. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat