sobota 19. září 2015

Jsem zpátky :)

Ahojte!
Ano, jsem tu po týdnu zas já. :) Také rádi projíždíte webové stránky (nebo nějaký katalog) nějakého obchodu a prohlížíte si jejich produkty, když to tak řeknu i když víte, že si u nich nic koupit nechcete? Jestli ano, tak jste dneska na správném blogu a na správném místě... Tohle bude něco jako můj názor a z nějaké části i recenze. Když jsem nemohla na notebook, tak jsem si prohlížela katalog Pandora. Jestli někdo nezná šperky od Pandory tak klikněte SEM a poznáte. :)
Ty šperky mi přijdou v některých případech předražené... Ale myslím si, že tam najdete plno výjimečných kousků, kterým prostě nedokážete odolat. U hodně lidí jsem už viděla náramek PANDORA, na který si musíte pak přikupovat přívěsky a těch přívěsků je tam největší výběr. Když pak zaplníte celý náramek, tak co? Koupíte si další náramek a budete pokračovat? Když potom svůj náramek naplníte, tak bude mít pořádně vysokou hodnotu. Obzvláště co jsem viděla u lidí, tak tam měli i zlaté přívěsky a ty nestojí málo. Osobně bych do tohoto asi neinvestovala tolik peněz, už jen proto, že bych ten náramek ani nenosila, jelikož jsem zvyklá nosit na ruce jen prstýnek také od Pandory, který jsem dostala za vysvědčení. :) Ty šperky jsou opravdu krásné, ale z mého pohledu dost drahé... Je to můj názor a ten mi nikdo vzít nemůže. :)


Tak to by bylo pro dnešek vše a doufám, že se Vám článek líbil. Jestli máte s Pandorou jakékoli zkušenosti, tak mi je určitě napište do komentářů. :)
Zatím!
*Ive*

2 komentáře:

  1. Super článek. Určitě v psaní takovýchto článků pokračuj. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. ^.^ Určitě budu. :)

    OdpovědětVymazat