čtvrtek 3. září 2015

Jedno slovo - TAG

Milí čtenáři,
dnes jsem si pro Vás připravila tag Jedno slovo...
Některé otázky v něm jsou trochu úchylné, ale tak co.. :D
Jde o to, že musím na tu otázku odpovědět jedním slovem. :)
Doufám, že se Vám bude tento tag líbit. :)
Enjoy :)

1) Tvoje vlasy?
Hnědé :)
2) Oblíbená věc?
Flétna :*
3) Sen z minulé noci?
Blbost. -_-
4) Oblíbené pití?
Bubbleology. :D







(Bubble tea jsem napsat nemohla, protože jsou to dvě slova. :D)
5) Vysněné auto?
Černé.... :)
(Konkrétní název mě nenapadl.)
6) V jaké místnosti se nacházíš?
Obývák :)
7) Tvůj strach?
T-t-t-t-t-m-m-m-a-a-a-a-a.... :(
8) Co bys chtěla být za 10 let?
Živá :D
9) S kým jsi strávila včerejší večer?
S rodinou. :)
10) Co nejsi?
Normální.... :)












11) Co jsi dělala naposledy?
Jedla. :)
12) Co máš na sobě?
Oblečení. :D
13) Tvá oblíbená knížka?
Hra o trůny :* Ta knížka je prostě skvělá. :*
14) Co jsi naposledy jedla?
Cereálie. :*
15) Tvůj život?
Crazy. ;)
16) Tvoje nálada?
Happy. :*
17) Tvoje léto?
Vedroooooooo :)
18) Kdy ses naposledy smála?
Teď. :)
19) Nejoblíbenější víkendová činnost?
Spaní ^_^
20) Tvůj počítač?
Notebook.. :D
21) Pivo?
Ne...
22) Zima?
Kombinéza.. :D
(Nevím proč zrovna ona, ale bylo to první slovo, které mě napadlo..)
23) Dovolená?
Relax.
24) V tvé posteli?
Měkce?? O_o
25) Láska?
Pauza.. :)

Snažila jsem se dodržovat to jedno slovo, ale někdy to prostě nešlo. :)
Vaše *Ive*

Žádné komentáře:

Okomentovat