sobota 26. září 2015

Co dělá mě mnou - TAG

Ahojte! :)
Rozhodla jsem se, že dnes udělám TAG, jelikož už docela dlouho nebyl.
Tak let's do this! :)

1. Kolik měříš?
Jsem opravdu malá. Mám 151 cm. :/

2. Kolik ti je let?
Za čtyři dny mi bude 15. :D

3. Kdy ses narodila?
V září roku 2000. :)

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?
Většinou, když je něco právě IN, tak se mi to zrovna nelíbí a pak se mi to postupem času začne líbit. Zkrátka nosím to, co se mi líbí a co je mi pohodlné, v čem se cítím dobře. :)

5. Máš nějaké piercingy nebo tetování?
Ne, ale chtěla bych tetování. Mělo by to být něco, co by pro mě opravdu něco znamenalo, jelikož bych to na sobě nosila do smrti.

6. Existují nějaké potraviny, které nesnášíš?
Nesnáším kopr! Mě kopr prostě smrdí... Nemůžu ho ani cítit, takže když máme ve škole k obědu zrovna koprovku, tak okamžitě odhlašuji oběd. :D

7. Jaká je tvá oblíbená momentální písnička?
Už je starší, ale neustále mi v hlavě hraje Good for you od Seleny Gomez...

8. Zlato vs. stříbro?
Stříbro.

9. Jaké jsou tvé záliby?
Hraní na příčnou flétnu, na klavír, cvičení, zpěv
( chtěla jsem chodit do ZUŠky a zpěv, ale už nebyl čas :( )drawing :* a samozřejmě blogging. ❤❤

10. Rtěnka vs. lesk na rty?
100% rtěnka :)

11.  Zima vs. léto?
Léto. :)

12. Máš akné?
Ne...

13. Je tvá pleť suchá, mastná nebo normální?
Normální. :)

14. Máš pihy?
Ano a celkem dost. :)

15. Velikost bot?
36 nebo 37. :*

Tak to by byl celý TAG.
Jestli máte nějaký fakt stejný jako já,
tak napište do komentářů a mějte se krásně!
Zatím!
*Ive*

Žádné komentáře:

Okomentovat