pondělí 7. září 2015

Výběr nového mobilu ^_^

Ahoj všem čtenářům, co právě teď čtou tento článek. :)
Jelikož budu mít za necelý měsíc narozeniny,
rodiče se mě ptali, co bych si k patnáctinám přála.
Bez jakéhokoliv zaváhání ze mě doslova vyletělo slovo: MOBIL. :D
Už dávno jsem chtěla svůj starý mobil vyměnit za nový.
Jestli by někoho zajímalo, jaký mám ještě teď mobil,
tak se koukněte na obrázek: (Samsung Galaxy Young)

V té době, kdy jsem si ho kupovala, byl IN.
Každopádně je na pokraji rozpadnutí
a já potřebuji nový s dobrým fotoaparátem
a aby měl alespoň 5 palců. :)
Koukala jsem na Sony Xperia M4 Aqua
a také mě zaujal Huawei P8 nebo Huawei P8 Lite ...
Designem se mi asi více líbí Huawei,
ale zase Sony Xperia M4 Aqua je voděodolná.. :/
Chtěla bych si vybrat ten mobil,
u kterého pak nebudu litovat, že jsem si ho koupila...
Jestli má někdo z Vás zkušenosti s těmito mobily
nebo máte nějaký typ mobilu kolem deseti tisíc korun,
který by jste mi mohli doporučit,
napište mi to do komentářů... :)
To by ode mě bylo už pro dnešek vše....
                                                                                    Přežívejte statečně školu
                                                                                    a mějte se co možná nejlépe. :)
                                                                                    Vaše *Ive*

Žádné komentáře:

Okomentovat