středa 23. září 2015

Domácí mini langoše :*

Ahojte!
Dnes jsem zkoušela domácí mini langoše... I s mými zkušenostmi jsem to zvládla a dokonce jsem přitom ani nepodpálila dům. :) Před tím, než začneme dělat těsto, zapneme troubu na 250 stupňů, aby se mezitím, co budeme dělat to těsto, zahřála.
Takže k receptu na 5 mini langošů:

° jeden bílý jogurt
° dva menší hrnky hladké mouky
° jedna lžička kypřícího prášku
° špetka soli

Všechno smícháme dohromady a vznikne z toho taková hmota. Když nebude těsto držet při sobě, tak můžete přidat trochu mléka. Když máme těsto hotové, tak si ho dáme někam na plochu, abychom ho mohli vyválet. Vyválené těsto by mělo být tlusté přibližně 1 cm. Poté si vezmeme vykrajovátko ve tvaru kruhu nebo co jsem udělala já, že jsem si vzala hrníček a kolečka jsem dělala díky němu.
Pak si vezměte plech a dejte na něj pečící papír a potřete langoše "rozkvedlaným" vajíčkem a dejte do rozehřáté trouby. Pak je čekejte, až uvidíte, jak to na vrchu zlátne a kdybyste se podívali na dolní stranu, tak by měla být do růžova nebo trochu připečená.
Tak poznáte, jestli už jsou hotové. :) Stačí pak jen navrch dát to, co máte na langoších rádi a ólalá, máte mini langoše. V mém případě jsem tam dala kečup a navrch nastrouhaný sýr a povím Vám, že to bylo vážně delicious. :*
Mějte se krásně!
Zatím!
*Ive*

2 komentáře: