středa 2. září 2015

Úžasný den. -_- :D

Ahojte! ^*^
Dneska byl druhý den školy...
už jsme měli všechny  hodiny,
jak mají být a úplně jsem při nich usínala...
Jo, byly v tenhle den nějaké úsměvné momenty,
ale jelikož se můj mozek teprve probouzí,
tak si zapamatuje jen to, že se mu chce spát... :D
Samozřejmě jsme si užívali zatím volný režim. :)
V škole jsem zaznamenala,
že se pojede se školou do Londýna už teď někdy na podzim
a poté někdy i do Švýcarska. :*

Ještě dneska jsem se hlásila, že chci jet na lyžák, ale asi už ne... :)
Kdybych mohla jet do Londýna, tak už bych asi na lyžák nechtěla...
S mojí kamarádkou jsme po škole čekaly na autobus
a dělali jsme kraviny. :)
Včetně tance ála hip hop,
pouštěli jsme různé songy a na ně jsme vymýšleli sestavy. :D
Asi půl hodiny jsme tam čekali a najednou přijel. (ten autobus :D)
Trošku jsme si ho nevšimli a když přijížděl na zastávku,
otočila jsem se a on už skoro stál...
Vzali jsme batohy a běželi k řidiči zaplatit jízdenku. :)
Kámoška zaplatila v pohodě, ale já se sestrou jsme se nedomluvily
a já jsem počítala s tím, že si to se ségrou zaplatíme každá zvlášť..
Ona ale ne. :D Takže jsem si koupila svůj lístek a sestra se mě ptala,
proč to nekoupím i jí....
Trošku jsme se dohadovali, ale jen malinkou chvilinku.. :D
Ten řidič se asi nějak blbě vyspal a byl úplně nervózní a naštvaný...
Takže na nás spustil ošklivým tónem, ať se teda dohodneme...
Stejně přijel pozdě on, ne my..
Ten jeho hnusnej tón mi utkvěl v paměti a i teď,
když píšu tenhle článek, ho slyším. :D
No nic... Doufám, že se Vám líbil i tento článek. ;)
Sice je to taková kravinka, ale už druhý den školy mi neskutečně hrabe. :D
Napište mi do komentářů, jestli by se Vám líbily i takové články. ;)
Vaše *Ive* :)

Žádné komentáře:

Okomentovat