úterý 22. září 2015

Problémy, nejistota, cholerik...

Ahojte všem!
Dnes jsem si pro Vás připravila spíše takový informační článek o mě, takže se pohodlně usaďte, přineste si něco k pití či jídlu, hoďte se do pohody a čtěte dále. :)
Připravila jsem si pro Vás článek, o mých vlastnostech (spíše negativních) a o tom, co mě dokáže vážně vytočit a přepnout do takové nálady, že si to ani neumíte představit... V cizím prostředí nebo před cizími lidmi popř. před učitelkami se chovám tiše a vzorně, ale o přestávkách ve škole nebo doma je ze mě blázen, který si užívá života takovým způsobem, že by Vás to možná i děsilo. :) Naštvanou a nepříjemnou a přepnutou do špatné nálady mě ještě většina lidí kromě rodiny a blízkých neviděla... Dokážou mě naštvat i ty nejmenší blbosti a to myslím vážně. Obecně mám docela výbušnou povahu už od malička. Asi nejvíce mě dokážou vytočit lidé, kteří prostě stojí asi kilometr od Vás, tváří se jako hromádka neštěstí a asi čeká, že za ním přijdete a budete ho strašně litovat... Tak tyhle lidi moc nemusím. Pak nemám ráda lidi, kteří mají vždy pravdu a vy ji nikdy nemáte i když ji třeba máte. Často mám opravdu hrozný pocit stísnění a nejistoty a v tu dobu přemýšlím o střední škole... Vyberu si správně? Vím vůbec něco? Dělám dobře, že asi chci na tuhle školu? A druhá přihláška půjde kam? ... a další otázky a je to opravdu nepříjemný pocit, když v tuhle chvíli ještě nic nevíte a ono se to blíží docela rychle. Mám docela problém v rozhodování i obecně a do teď za mě vše rozhodovali rodiče a teď se najednou musím rozhodnout sama a oni mi nijak neporadí. Musím jednat podle toho, jestli to opravdu chci  nebo ne a nějaký učitel na př. flétnu mi nebude říkat, jak se mám rozhodnout. Musím podle sebe a podle toho, jak to cítím já... Teď to každopádně ještě moc neřeším, ale až bude po mých narozeninách, tak už budu muset něco dělat a začít se učit na talentovky co nejdříve. S těmito problémy mi pomáhá hudba, bez které bych asi nedokázala ani žít. Vždy, když mám nějakou slabou chvilku, pustím si do sluchátek nějaký z mých oblíbených songů a hned se mi značně zlepší nálada, jelikož u toho i ráda zpívám.  ❤

Tak to by bylo vše. Doufám, že se Vám článek líbil
a že jsem Vás neunudila s mými problémy, jestli se to tak dá říci.
Každopádně, mějte se krásně!
Zatím!
*Ive*

Žádné komentáře:

Okomentovat